Στην εποχή μας, είναι εύκολο και οικονομικό ο υποψήφιος πελάτης να δει την διαφήμιση του ξενοδοχείου σας. Έχετε αναρωτηθεί όμως γιατί να κάνει την κράτηση σε εσάς; Επειδή το ξενοδοχείο σας είναι το πρώτο ή δεύτερο που είδε στον προορισμό σας; Επειδή η διαφήμιση σας εμφανίζεται μπροστά του συνεχώς, ακόμα και αν έχει ήδη κάνει κράτηση αλλού; Η προσέγγιση πελατών ξεκινάει από τον πυρήνα του ξενοδοχείου: από εσάς και το προσωπικό σας. Στο Hotel Branding, ο βασικός μας στόχος είναι η δημιουργία και ανάπτυξη του Unique Selling Proposition (USP) και χτίσιμο του brand γύρο από αυτό. Με αυτόν τον τρόπο δίνετε έναν ουσιαστικό λόγο σε ταξιδιώτες να σας προτιμήσουν και μετά την αναχώρηση, να σας ανταμείψουν με μια καλή κριτική.
H επιστήμη του Band Management και του Brand Development είναι το κάτι άγνωστο ακόμα στην χώρα μας, και συνήθως συσχετίζεται με δημιουργία logo ή συσκευασίας. Το Hotel Branding συστήθηκε με σκοπό να καλύψει την ανάγκη της ανάπτυξης του brand των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, κάθε μεγέθους. “Ποιος είσαι και γιατί να σου δώσω σημασία?”- σε αυτές τις ερωτήσεις των πελατών καλείται να απαντήσει σήμερα η επιχείρηση σας, το ξενοδοχείο σας.