Reservation Management

Η διαχείριση κρατήσεων μπορεί να είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, ειδικά όταν ένα ξενοδοχείο χρησιμοποιεί πολλά κανάλια διανομής. Εμείς θα σας απαλλάξουμε από όλο το “άγχος” που μπορούν να προκαλέσουν τα τεχνικά συστήματα, π.χ. το extranet, προσφέροντας τα παρακάτω:

  • Επιλογή και τοποθέτηση του ξενοδοχείου στα σωστά κανάλια διανομής
  • Διαχείριση κρατήσεων από τα κανάλια διανομής και την ιστοσελίδα ξενοδοχείου
  • Διαχείριση email πελατών (η κατάλληλη αλληλογραφία με υποψήφιους πελάτες που εκδηλώνουν ενδιαφέρον, μπορεί να οδηγήσει σε κράτηση. Σίγουρα όμως έχουν επικοινωνήσει και με άλλα ξενοδοχεία, για αυτό η άμεση ανταπόκριση του ξενοδοχείου και οι λέξεις κλειδιά έχουν τεράστια σημασία)

 

Βήματα προς επιτυχία:

  1. Business Strategy
  2. Strategic Brand Development
  3. Marketing Strategy
  4. Revenue Management
  5. Reservation Management