Revenue Management

Πώληση του σωστού δωματίου στο σωστό άτομο, τη σωστή στιγμή, στην σωστή τιμή.

Η σωστή τιμολόγηση την κατάλληλη στιγμή μπορεί να ανατρέψει την πορεία των κρατήσεων και να αποφέρει κέρδη στο ξενοδοχείο σας. Στην τιμολόγηση δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη μόνο οι τιμές των ανταγωνιστών, αλλά το τι προσφέρουν συνολικά. Για τον λόγο αυτό, η ομάδα του Hotel Branding δεν χρησιμοποιήσει μόνο την ανάλυση δεδομένων αλλά στηριζόμαστε κυρίως στο “μάτι”, δηλαδή βλέποντας ότι βλέπει και ο υποψήφιος πελάτης, πετυχαίνουμε τις κατάλληλες τιμές την κατάλληλη στιγμή. Στην διαχείριση της τιμολόγησης λαμβάνονται υπόψη πολλοί παράγοντες, όπως π.χ. το “νεκρό σημείο”,  η στρατηγική ανάπτυξης, κ.α.

Βήματα προς επιτυχία:

  1. Business Strategy
  2. Strategic Brand Development
  3. Marketing Strategy
  4. Revenue Management
  5. Reservation Management