Marketing Strategy

Το Marketing δεν είναι διαφήμιση! Είναι η προώθηση του Unique Selling Proposition (USP) του ξενοδοχείου και του brand του. Ένα ξενοδοχείο μπορεί να ξεκινήσει την προώθηση, μόνο αν διαθέτει “το κάτι” για να προωθήσει. Διαφορετικά οι υποψήφιοι επισκέπτες θα αντικρίζουν άλλη μια προωθητική ενέργεια ξενοδοχείου, που προσπαθεί να τους αποσπάσει την προσοχή από κάτι ευχάριστο που κάνουν εκείνη την στιγμή. Η στρατηγική Marketing οργανώνει όλα εκείνα τα βήματα και τις ενέργειες, οι οποίες είναι απαραίτητες για την επίτευξη της αποτελεσματικής προώθησης του USP.

Η στρατηγική Μarketing των ξενοδοχείων πρέπει να είναι παρούσα σε όλα τα παρακάτω στάδια της διαδρομής του επισκέπτη:

Παρουσίαση3

Στο Hotel Branding, τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε είναι:

  • Market Segmentation (Τμηματοποίηση της αγοράς, εύρεση της “αγοράς στόχος”)
  • Psychographic (Μελέτη αξιών, ενδιαφερόντων, τρόπου ζωής κ.α. των επισκεπτών)
  • Analytics
  • Search Engine Marketing (Στοχευμένη διαφήμιση αναζήτησης με την χρήση των λέξεων-κλειδιών)
  • Remarketing (Επαναληπτικό Marketing, η πλέον έξυπνη και αποτελεσματική μέθοδος online στόχευσης)
  • Social Media Marketing (Facebook, Twitter, Google+, youtube)
  • Content Marketing (δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου με στόχο τη μετατροπή των υποψήφιων πελατών σε πελάτες. Ίσως το πιο απλό παράδειγμα του CM είναι το blog στην ιστοσελίδα)
  • Meta Search Marketing
  • Online Reputation Management (Tripadvisor, booking.com, expedia κ.α.)
  • PR
  • Customer Management Service (Δημιουργία προγραμμάτων για πελάτες έτσι ώστε να ξανά προτιμήσουν ή να προτείνουν το ξενοδοχείο σας στα κοντινά τους πρόσωπα)

 

Βήματα προς επιτυχία:

  1. Business Strategy
  2. Strategic Brand Development
  3. Marketing Strategy
  4. Revenue Management
  5. Reservation Management